حرف دل دیگه...چیکارش کنم!!!

تو بستی چشماتو دنیام پر از تیتراژ پایان شد...جهان یه فیلم کوتاه بود که از چشم تو اکران شد...

تو شیرازه نگاه من بهار و سعدی و کافه...توی تهران قلب تو یکی لب هامو میبافه...

هوام ابری تر از اونه که تو اخبار میبینی...

دارم از پنجره میرم فقط دیوار میبینی...

من از این پرسه ها خسته...به رویاها بدهکارم...یه هدفون توی گوشامه خیابونا رو میشمارم!!! نه...امروزو نمیشناسم!ببین ماسیده لبخندم...زمان بی معنیه بی تو دیگه ساعت نمیبندم...

جهانم تلخه این روزا بشین چاییمو شیرین کن...توهم میزنم خوبم! توهم هامو تزیین کن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت1:00---23 مهر 1392
اینم یکی از اون عالیا بود...
پاسخ: مرسی عزیزم...


khatere
ساعت14:26---31 شهريور 1392
سلام نگین جان..ممنون که بهم سرزدی..وبت واقعالایک داره..بازم پیشم بیامن لینکت میکنم بااسم خودت اگردوست داشتی لینکم کن..مر30000000000
پاسخ: حتما لینکتون میکنم...


مهدی
ساعت15:58---25 شهريور 1392
سلام نگین خانوم

وبلاگ خیلی خوفی دالی

آفیلن





راستی اگه دوس داشتی منو با عنوان عســــــــــ♥ــــــــل وب بلینگ و خبر بده تا منم لینگت کنم



بابای
پاسخ: من که لینک کردم شمارو!!!!


مهراد
ساعت20:34---24 شهريور 1392
چرا اینقدر نا امیدین شما؟؟؟


باع
پاسخ: کی گفته من ناامیدم؟؟؟؟؟
پاسخ: راستی از اسمتون خوشم اومد! یاد مهراد هیدن(ZBAZI) میوفتم!


ali
ساعت4:48---24 شهريور 1392
من از حال و هوای آغوش تو خوب درک کرده ام



که دست آموز تنهایی بودن



شرف دارد به شکستن غرور آغوشم



میان بوسه های شاخداری



که هر شب به خورد زهر خنده هایم می دادی..



تمام زندگی ام را جمع کرده ام..



باید از حدقه آغوشت، بیرون بزنم..
پاسخ: ممنون از اینکه به وبم اومدین...خوشحالم میکنین...


ملیکــــــا :))
ساعت23:59---23 شهريور 1392
خیلی خوشگــل بودش.. :ایکس
پاسخ: لطف داری رفیق! :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | 16:57 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.